Natti

Nu blir det snart Godnatt för oss tror jag. Hade nyss en sockerkick av barbros beskvier och mina chokladkakor. Dock inte längre, jag borde bli nyttig en dag. Den dagen va inte igår eller idag och verkligen inte imorgon. Ska ju på min födelsedagsgrej med pappa imorgon och hela kalaset avslutas med en tre-rätters middag. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte hoppa över efterrätten..
Bella Somnade på min säng alldeles nyss, på mage med mobilen i handen. Jättegulligt, jag önskar jag hade en kamera! Fast tur är väll det, hon skulle probably döda mig!
Nu vaknade hon, eller så går hon i sömnen. Jag tror mer på det senare allternativet för hon såg lite ut som en "hej-jag-sover-egentligen-men-jag-låtsas-inte-om-det - går-i-sömnen-männiksa" ..typ.
Berättar mer om min födelsedagspresent imorgon, nu ska vi sova!

Puss och godnatt /Sofia


Här kommer en liten video innan det ska sovas;


 


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0