I see the beutie of nature

..jag hade dessutom glömt gympakläder idag. och framförallt totalglömt att vi ens hade idrott, trots att Idrott är veckans roligaste lektion.

Våran grupp...
såå bäst! Inget kan slå grupp 2/3's idrottslektioner. Ingen är normal och ingen gör som man ska, endå finns det inget roligare och man skrattar aldrig så mycket som man gör på tisdagar...<33



Trots att jag hade glömt kläderna (bara idrottskläder nu..) löste det sig i alla fall. Jag fick ha idrott i mina grymt snygga träningskläder..och ja, det gick väll bra. Lite överambisiöst men bra. Det gjorde inte så mycket eftersom jag skulle direkt iväg och träna. Egentligen skulle jag träffa både Linda innan och Felicia på yogan men det sket sig båda delarna. Lindas tåg va sent och Felicia fick ingen plats på yogan. Jag kom hem nästan 2 timmar innan jag egentligen skulle. Hann äta och dusha i tid. I tid till att sätta mig ner och plugga på till Kemiprovet imorgon.



Som sagt, jag älskar natur.

/S

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0