En miniräknare och en chihuahua kan inte alltid lika mycket

Vi kommer gå långt! Vi är så proffisionella Bella och jag, vi (eller Bella om jag ska vara helt ärlig) har gjort hela layouten själv(a)! Det är tamefan coolt! Jag valde färgerna (läs Bella om dem är fula).
Jag tycker jättemycket om vår blogg, den är så fin! :*

Bella ska sova hos mig inatt för mamma jobbar och det är aldrig kul att sova själv. Anledningen att muttan skulle sova här var väl främst att vi skulle plugga och umgås samtidigt. Har vi pluggat? (det skulle vara färgkoder och annat tjafs isåfall..) Ingen Matte C, Fysik, Case eller Svenska i alla fall! Bra gjort huh?
Ska jag vara ärlig tror jag inte vi kommer sova, jag tror vi kommer baka en kaka som inte du får smaka!

Puss så länge
/Sofia


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0