40+5 = 45% ?

Jag är lite avis nu måste jag säga. Minna, Bella och Lexie är säkert hemma hos Lexies pappa fortfarande och här sitter jag. Jag va tvungen att gå upp 08:30 imorse för att åka till Mini (jag älskar ju faktiskt det) medan de fick sova hur länge de ville. Det såg helt skönt ut att sova kvar...

Kvällen igår va hur mysig som helst! Jag träffade M, B och L på Sveavägen vid 19-tiden för att gå ut att äta. Meningen va att vi skulle till Mongolien BBQ stället på Sveavägen men det va en halvtimmes kö så vi struntade i det. Istället gick vi vidare och kom till ett annat ställe med liknande Buffé. Gott var det men inte lika gott som det är på det vanliga stället. Skit samma egenlitgen, det va sällskapet som ränkades. Sen åkte vi hem till Lexies pappa och där tillbringade vi natten. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg så mycket mer än att Bella spillde glass på golvet och att Minna lekte Darin hela kvällen, Och att vi somnade helt konstigt och att det inte gick att flytta på Lexie när hon sov, och att jag frös hela natten för att inte hade nått täcke.
Titta in på Minnas blogg om ett par timmar, jag tror att där kommer finnas en eller flera filmer från gårdagen. Jag borde nog titta på dem sen...

Nu ska jag snart åka till jobbet, jobba till 20 och sen träffa gänget igen. Vet inte vad vi ska hitta på men det lär väl inte bli något problem. Sova hos mig ska vi i alla fall, mysigt!
Om någon vill ha vår lilla bloggkändis Minna på fest ikväll, smsa henne, mig, Bella, eller Lexie då
hahaha

Puss folket!
/S


Kärlek
Postat av: Alexandra

hahah sötnos da <3 .. hahha vadå gick inte å flytta mej? xD haha^tjockis^

2008-09-27 @ 16:11:47
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0