<3

Nyss hemkommen från stan.
Åkte in till Åhléns efter skolan och träffade mami! Vi köpte lite träningsgrejer till mig, ett linne till henne och nån rengöringsgrej för ansiktet. Efter det åkte vi hem eftersom mitt blodsocker va nere på 0. Stannade hemma i centrum och köpte med oss varsin avokadosallad hem. Imorgon äntligen slutar vår frukt- och grönsaksdiet, pjuuh! et har inte varit lätt måste jag säga, men värt det? ..kan man fråga sig?

Imorgon är det dags för middag med Bella, Minna och Lexie! Det kommer bli så mysigt! Sen får vi se om vi hittar på något efter det. Det hoppas jag på!

Belli, jag tror inte jag ska avslöja här men vi går dit vi pratade om! Vi kanske kan ses tidigare? :*

/S

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0