-

Hemma.
Kom nyss hem, har varit hemifrån i drygt 12 timmar. Helt sjukt faktiskt. Gick hemifrån 6 imose eftersom jag tränade innan skolan. Va i skolan mellan 08:30 och 16:00, en dag full med redovisningar, inlämningar och lektioner. Ibalnd älskar jag natur! ..inte.

Efter skolan åkte jag till Mini, ska göra huvudrollen i Malins måndagsgrupp! Träffade älskvärda människor, Malin, Linda och Frida! ...på Mini kan man aldrig ha tråkigt. (HAHAHAHA BELLA HAR GÅTT PÅ MINI :* )
När vi va klara där skulle Linda gjort mig en tjänst men det sket sig idag med ^^
Nu har jag kommit ätit, ska ta en snabb dusch och sen bänka mig framför Idol! Jag brukar faktiskt inte titta på Idol men ikväll är mina älsklingar där och dem ska tydligen synas jättebra !

Först ska jag ringa Markus en sväng!
Puss /S

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0