We hit the road!

Sitter nere på kontoret, börjar jobba alldeles strax. Typ 20 minuter för att vara exakt! Idag va början på det som kommer bli mina långa lördagar, kommer nämligen vara på Mini kl 10-14 varje lördag och jobba 16-20. Efter det kommer jag troligen vara död. Jag är lite stolt över mig själv som lyckats få ledigt på jobbet nästa lördag eftersom alla Scufmänniskor kommer då. Då blire party!

Nu när jag och Alexandra gick på stan mellan teatern och jobbet kom vi på värsta idén. Talar inte om vad, men den är bra! Mycket bra!

Hallen väntar! Uhh, såg att det va mycket folk där uppe nu när jag kom. Busy night...


Kärlek
Postat av: Alexandra

vi är fett smarta blondiner

2008-11-08 @ 16:35:06
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: Maria

veet du vrf minna inter bloggar längre?

2008-11-08 @ 20:51:33
Postat av: Sofia

Maria: Ja det vet jag, kan tyvärr inte säga varför just nu. Det är kompicerat och vi är inte vänner längre

2008-11-09 @ 02:34:13
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0