Vilken härlig dag

Mmm måndagmorgon! Jag verkligen känner hur energin flödar, hur det fina vädret påvekar det underbara morgonhumöret och hur mycket jag faktiskt längtar efter att pulsera i snön med mina gråa tygskor. Jag verkligen vill stå vid busshållsplatsen och känna hur snön på nått mysitiskt sätt lyckas tränga sig in och nå halsen, hur tårna domnar och benen skakar. Helst får bussen vara lite sen också! Det är livet! ...eller inte..

Min planering för förre veckan blev totalt rubbad eftersom jag valde att inte träna alls, förutom ett spinningpass i måndags och ett yogapass. Jag kände att hela jag behövde vila och kanske komma igång med pluggandet. Därför vilar jag idag med och kommer igång imorgon, så att jag haft uppehåll 1 vecka, hur låter det? Det minskande tränandet har visat sig ge posetiva effekter på min kropp och det tackar vi för. Igår lättade en stor sten från mitt hjärta, idag väger jag 15 kilo mindre nu när ett av de större bekymren jag haft helt försvunnit. Ni som känner mig vet nog vad jag pratar om.






Kärlek
Postat av: felicia

och det är så bra gumman!<3

2008-11-24 @ 08:06:51
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0