Vardadslyx

Har slöat hela förmiddagen. Jag blir jättelat när jag är hemma en hel dag, får inget gjort. Har försökt göra lite fysik eftersom vi har prov imorgon, klarade 2 tal sen orkade jag inte mer. Det värsta är att jag vet någon som verkligen behöver plugga för att få godkänt. Jag måste göra det imorgonförmiddag, annars blir det fail. Nu ska jag göra mig i ordning, måste åka hemifrån om en timme. Ska först till världens bästa A för att lämna mina saker innan vi åker till Solna Centrum. Där ska vi hanlda mat och sedan åka vidare hem till Emelie som bjudit hem oss på middag. Det ska bli supermysigt verkligen, vardagslyx kallas det. Sen ikväll åker jag hem till A igen och sover där till imorgon, <3






Kärlek
Postat av: Emelie

Idag ses vi :D wiho :D

2008-11-11 @ 14:54:12
URL: http://celebratelife.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0