vad jag vill är...

Det är en liten skum känsla att sitta helt själv på plan 5 i skolan, som annars brukar vara kaosplanet eftersom både grundskolan och 3:orna brukar vara här.. men nu är det bara jag. Jag fick en data i alla fall. något posetivt. Förhoppningsvis kommer det inget på ett tag så att jag hinner skriva lite. Kommer det någon jag gillar, är det kört kört kört! (förlåt alla jag gillar)..Håkan håller mig dock sällskap! Världens bästaste Håkan! <3

Spinningen gick jättejättebra! Instruktören som har passet varannan fredag är världens bästa och hennes musik är ännu bättre. Ha spinning en morgon till fjortisdunk är oslagbart. (och ja, det här fjortismusikstadiet har vi egentligen passerat för länge sen kära 91:or). Nu ska det skrivas, sen yoga och efter det stan. Probably själv, men men..


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0