En liten historia, avgör själv om den är sann

Tio Första:
Första bästa kompis: Evita
Första bil: Jag önskar att jag haft en första bil
Första husdjur: Rapid
Första semester: Jag är inte förvånad om det va Gotland
Första jobb: Bolindervallskiosken ffs!
Första köpta skiva: Oj...jag vet inte ..
Första riktiga kärlek: Det va så sorligt, jag va så kär!
Första piercing: Förutomm öronen, naveln
Första konsert: Markoolio på globen! :D


Sju Sista
Sista alkoholdrycken: antingen groggen eller shoten felicia och jag tog igårväll, kommer inte riktigt ihåg.
Sista filmen du såg: Den Gröna Milen
Sista ringda telefonsamtal som står på mobilen: Alexandra <3
Sista bubbelbadet: Oh gash, läänge sen
Sista gången du grät: På kemin i onsdags :)
Sista måltiden: Allt som fanns att äta på mässan


Sex saker du gjort idag:
1.Vaknar upp bakis som jag vet inte vad
2. Ångrat
3. Fått tröst och medlidande av Sanne och Lexie <3
4. Varit på mässa och ätit ihjäl mig
5. Konstaterat att vi är lika <3
6. Badat


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0