Träning

Nyss hemkommen från stan. Tyvärr blev det ingen Rytmusvisit eftersom Amanda var på bio och jag hade ganska bråttom. Åkte istället till Eriksdalsbadet och tränade Step och Core. När jag tränat klart mötte mamma upp mig på badet för att hjälpa mig att förnya mitt årskort som gick ut idag. Eftersom jag är omyndig och vi har valt att dra avgiften på autogiro var jag tvungen att ha med mig mami. Jag kan faktiskt passa på att tipsa om mitt träningskort;

Jag tränar inom Stockholm stad och årskortet gäller på alla Stockholm stads anläggningar som är ca 15 stycken om jag inte har fel. Eriksdalsbadet, Forsgrénska på Medis, Farstahallen, Högdalshallen, Åkeshov, Vällingby, Västertorp, Skärholmen. Ett flertal ställen runt om stan alltså. Det bästa enligt mig är att Stockholm stad erbjuder mycket mer än t.ex. Sats och Friskis. Här har vi fler gruppträningspass än de andra, många gym och simhall. Simma gratis på alla simhallarna, bada på Eriksdal eller Husby. Många alternativ alltså, plus att det är billigt. Ett årskort med både bad, gruppträning och gym kostar om man tar det på autogiro 358 kr/månaden, eller en helavgift på ca 4000 kr.





Mer info på Eriksdalsbadet



Kärlek
Postat av: Alexandra

high-teck fia! lyckades byta textsnittet :D

2008-11-06 @ 21:27:23
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: Jennie

När var vad tränar du nu för tiden? vi träffas aldrig :(

2008-11-09 @ 00:12:27
URL: http://jennieblomqvist.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0