tassar nu tomten runt om vårt hus

Konserten var jättejättebra! Förväntningarna va höga men de uppfylldes också. Enligt mamma är det pingstkyrkans medlemmar som frivilligt ställer upp på 5-6 julkonserter varje år, i Filadelfiakyrkan (som den tydligen stavas..). Det sjuka är att alla som medverkar kan sjunga, alla kunde! Publiken måste varit minst 500 pers eftersom det va fullsatt.



Nu har vi kommit hem och jag har hunnit skrvia klart min veckorapport. Vi har precis käkat middag också, och efterrätt mami hade köpt. Massa Lejonet och Björnen-glass med riven choklad över. Tjockisfamilj..

Nu blir det väl till att göra lite advent här hemma, ska nog tillbringa kvällen i soffan hade jag tänkt. Såg att adventsljusstaken va tänd, så nu drar julen igång. Imorgon är det 1 december och jag försökte lura till min en chokladkalender av mamma men hon bara tittade på mig som om jag va dum i huvudet. Hela jag-är-snäll-GE-MIG-EN!! - försöket misslyckades när Ludde berättade att han skulle öppna sina 2 kalendrar imorgon och jag insåg åldersskildnaden på min och min systerson.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0