All by myself

Ibland känner jag mig tjock på riktigt! Som när man kommer hem från "mat för livet"-mässan. Så mycket mat och så mycket kakor och bullar. Allt gluten- (och visst) och laktosfritt. Vi gick runt på mässan mellan 12 och 15 och åt. Efter gårdagens bravader är jag dock sjuk och har ingen röst över huvud taget kvar. Vi satt alla sju ute på nakenberget och chillade i kylan. Måns och Alex gjorde upp en brasa och vi andra vet jag inte vad vi gjorde. Johanna har ett par bilder på sin kamera som borde raderas...

Egentligen var det just nu tänkt att jag, tillsammans med de andra, skulle vara hemma hos Bella och att vi kanske skulle titta förbi på en av hennes kompisars fest. Men eftersom vi av någon anledning skulle vara ute igår har jag blivit sjuk. Jag har ont i halsen och nästan ingen röst kvar. Så förmodligen blir det party all by myself..


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0