Slitet

Hej och godmorgon, jag kom nyss hem från Alexandra där jag sov inatt. Gårdagen va helr vrickad och det hände så mycket. Efter jobbet va det bestämt att Alexandra skulle komma in till stan och vi skulle hitta på något, och ...det gjorde vi! Egentligen skulle vi gå till Café 60 där alla tjejer från skolan satt men vi orkade inte, så vi tänkte åka hem. När vi kom till centralen fick vi sms om att Alexanras bror va där så vi gick och träffade honom. Han va med Simon och nån hög 24-åring från Polen som blev jättekär i A på en gång. Men vi drog ganska snabbt eftersom alla va på oss. Som tur va kunde vi dra hem till Monique, Felicias kompis, på söder. När vi kom hade de någon blanding av chillkrök/fest och det va hur trevligt som helst. Eftersom jag inte hade ätit speciellt mycket på hela dagen tog jag priset, som Jessica så fint sa, i lättpåveradsyndromet. Jag tänker inte säga hur lite jag behövde för att...ja ni vet...för det är pisamt...Men som sagt, trevligt va det! runt 1-tiden åkte vi hem och min fortfaranade fulla Alexandra skulle till varje pris ha en cheeseburgare, så vi fick lalla runt halva stan för att hitta ett öppet Mc Donalds. Och när vi kom ner i tunnelbanan tog det typ 20 minuter tills tåget kom, så vi va hemma hos A vid kl 3 någon gång. Åt lite och däckade på en gång.

Vaknade runt 11-tiden och åkte hem. Va hungrig som ett litet as, så jag har precis ätit frukost. Fick nyss mail från A, jag tror det är bilderna!


Kärlek
Postat av: Jennie

Hej!

Tränar i farsta, ibland forsgrenska. hinner inte så mycket på helgerna. Hinner inte så mycket överhuvudtaget nu för tiden.. men men jag saknar dig!

2008-11-09 @ 13:49:28
URL: http://jennieblomqvist.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0