Halleluja! Amen..

För några veckor sedan på tunnelbanan hörde jag bland det bästa jag hört. Det va en kille i 7-årsåldern (K) som pratade med sin storasyster (S);

K: Vem har dödat Josef?
S: Va?
K: Erik i min skola har sagt att någon har dödat Josef, vem hör dödat honom?
S: Erik? va? Josef? Vem Josef?
K: Meeen vem har dödat Josef?
S: Men vem Josef menar du?
K: Men han va kung!
S: Kung? I Sverige?
K: Jaa, kung i Sverige! Josef! Vem har dödat honom?
S: Är du säker på att han va kung i Sverige? Du menar inte någon Gustav eller Karl?
K: *suck* NEEJ! Han va kung i Sverige, han hette Josef och vem har dödat honom?
S: Jag vet inte....
K: *är tyst ett tag* Han levde för länge sen, typ några tusen år sen.
S: Menar du Jesus?
K: JAA!! Vem har dödat Jesus?



Kärlek
Postat av: Alexandra

hahaha söööt

2008-11-24 @ 14:33:56
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: ankiii

hahah :P du borde typ skicka in den till tjuvlyssnat ! hahaha söt

2008-11-24 @ 18:30:07
Postat av: Sofia

haha alla runt om började skratta och han blev helt röd, jättesöt! :)

2008-11-24 @ 18:53:38
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0