Jag har ju sagt er.. - Säg det inte igen!

Det är sjukt hur en 8-åring och en 5-åring på bara några timmar kan ta dö på en! Efter jobbet igår åkte jag hem till A's pappa där vi skulle vara barnvakt åt hennes två småbröder. När jag kom vid 21-tiden hade hon redan varit där ett par timmar, stackars henne säger jag! Ungarna var helt otroliga - sprang runt i hela huset, kastade kuddar, skrek, brottades och skrattade. Allt samtidigt som vi försökte översätta en engelsk film åt dom, vilket inte gick så bra med tanke på att Robin ogillar kineser väldigt mycket och det typ va en asiatfilm..Robins hat triggade också Felix till att visa vad han ogillar genom att berätta hur mycket han gillar nazister. Herregud vilka barn. Hur söta dom än är däckade vi i soffan vid 2-tiden, helt slut.


Nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen. Ska snart åka iväg och titta på "Den sjungande levande julgranen" med la familia. Det är någon julkonsert i Philadelpiakyrkan på Kungsholmen, som vi var på förra året. Det va den bästa julkonserten någonsin, så jag hoppas den är lika bra iår.



Men först blir det frukost!




Kärlek
Postat av: Ida

Nja, min kille bor i Fagersjö så när jag är där händer det ju att man tar en tur till Farsta=)

2008-11-30 @ 12:39:32
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0