Time goes by so slowly

Sitter här och har lovat mig själv att börja plugga 19:30, Lexie tror mig inte. Vi kom nyss hem till mig efter 25 minuters solning och lite Taco-Bar. Myspys. När jag börjar plugga till mitt kemiprov om 4 minuter (I wish!!) ska Lexie fixa lite grejjer inför imorgon, som blir en avgörande dag. Nog för att det redan är avgjort allting, men imorgon kommer slutspurten. Så troligen kommer ni alla få veta antingen imorgon eller på torsdag. Jag är föresten märkt en sak; jag har fått ett par läsare den senaste veckan och jag tror det beror på det som händer just nu och att ni vill veta. Borde jag hålla kvar er genom att inte berätta? We'll see..




Hurrni, det är ju USAval idag! Vem vinner? Själv har jag ingen koll...
...och jag har knappast någon hjälp av blondinen som stirrar sig blind på "Vänner" just nu, haha.


Kärlek
Postat av: Alexandra

ja hade såå rätt vem som vann :D:D du som är dum blondin ^^

2008-11-05 @ 12:01:50
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0