Ser du vilken binge utan syndare

Jag ser nu vad jag gjorde inatt...hahah ibland är jag rolig! Varför jag skrev det där vet jag inte, heller inte när. Nu mår jag i alla fall bra, har både varit på min teaterlektion och jobbat på teatern istället för Matilda som hade dansuppvisning. På vår lektion hade vi smink idag. Vi fick öva på att sminka oss och varandra och det va sjukt roligt, tills det skulle av. Fyfan vad ont det gjorde! Fetsmink ska av någon jävla anledning torkas bort med hushållspapper, så jaa. Smärta. Sitter nu en timme tidig på jobbet och hade väl tänkt börja lite tidigare, så blir någon annan glad! När jag slutat, vid20-tiden, åker jag till Bromma och är barnvakt med A.

 
Bästaste <3



Kärlek
Postat av: Jennifer

Hallå där!



På denna sida http://www.gratismode.se/?c=8308 är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)

2008-11-29 @ 23:43:51

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0