Pass


Din kropp:

hur lång är du: 161 cm
hur mycket väger du: typ 51 nånting
vilken sko storlek har du: 37-38
är du nöjd med din kropp: nej det har jag aldrig varit
skulle du kunna plastikoperera dig: ja
välj en sak du tycker är fulast på dig: benen
vilken ögonfärg har du: många
vilken hårfärg har du: blont med en ful utväxt som ska bort på torsdag
har du lång överkropp: hahaha nej
har du långa armar: ganska, heöt ourangutang
har du långa naglar: fråga Lexie! haha

Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu:  trött men glad
vad tänker du på just nu: det tänker jag inte säga
saknar du någon just nu: JA!
gillar du någon: njee inte dirket
är du kär: nää
är någon kär i dig: nej
älskar du någon: ja såklart, <3
hatar du någon: det kan man säga! ganska mycket, right?
hur är du om du är hungrig: skitsur och gråter
hur är du om du är trött: ännu surare och ännu mer gråtig
om du sovit i tre timmar: vaknar jag inte

Dina önskningar:

du skulle egentligen velat heta: typ något jättefint
du skulle egentligen velat bo: jag gillar Sköndal men Söder eller Vasastan hade inte varit fel
din högsta önskan är: oh herregud!
du skulle vilja ha: kladdkaka


Ditt rum:

vilken färg är det i ditt rum: brun fondväggstapet med  ljusblå och vita/silvriga blommor och ljusblå väggar
har du en tv i ditt rum: jaa
har du en dator i ditt rum: jaa
har du en säng i ditt rum: världens skönaste
har du kläder på ditt golv: nej
har du tidningar på ditt golv: nej
har du något annat på ditt golv: en damsugare jag inte rört på år och dar..










Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0