På la plage

Det finns dagar och så finns det dagar. Det här känns som en dag, ingenting kommer vara sig likt. Och visst är det så, det räkte med att titta ut genom´fönstret i morse. Jag blev chockad och började nästan må lite illa när jag såg all snö. Det är lite för tidigt för min mening, vi är i mitten på november. Det till och med luktade snö när jag gick ut på ballkongen, hur det nu kan göra det med tanke på vad snö faktiskt består av. Eftersom det otroligt ovanliga fenomenet snö då har kommit till stockholm nu så kommer dom som kör både buss, tunnelbana och pendeltåg att gripas av panik och texter som "din resa kan ta ett par minuter extra idag pga halt spår"..och nej, det ramlar inte ner löv, regnar eller snöar varje år. Så jag har på känn att jag kommer komma sent till Mini. Ikväll får vi se vad som händer, kanske hade A någonting på gång. Hoppas du mår bättre idag älskling!



Nu hörde jag skratt från sovrummet, dom är vakna!


Kärlek
Postat av: Alexandra

tack babe mår bättre:)<3

2008-11-22 @ 13:55:30
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

fin header :)

2008-11-22 @ 19:39:18
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0