No mather where I go, I know where I come from

Dålig uppdatering idag, jag vet. Förlåt för det men idag har jag faktiskt varit busy. IUP-samtalet gick faktiskt bra, den mesta av tiden berättade mamma om sitt jobb för Thomas, som lyssnadee intresserat och konstaterade att hon hade ett speciellt jobb. Medan jag satt där och hade lite lätt panik över massa skolarbete jag kunde göra istället, men satt som den snälla människa jag är och lyssnade, nickade instämmande och sa "ja" då det passade. Efter samtalet hade vi världens segaste dag, med signering och kemi. Vid lunchtid sa jag och Jenny nästan i mun på varandra "jag vill äta ute idag!", varpå vi gick till Tullys på en gång. Åt varsin kycklingsallad, kollade i affärer och hade det allmänt trevlig, innan vi gick tillbaka till skolan igen. Slutade strax före 15-tiden och åkte till frissan.

Fixade slingor i hela håret, så utväxten blev mindre synlig. Klippte även en liten snelugg (haha jaa bby, det blev så<3).
Är hemma nu och ska försöka ta tag i svenskan hade jag tänkt. My wish!



Kärlek
Postat av: sanne

Sv: Asså nej Sofia. Du är finast. Vi kan ju byta ifall du vill..... haha (;

<3

2008-11-13 @ 20:25:52
URL: http://sjakobsen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

langa pic! :D

2008-11-13 @ 20:38:36
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0