Ni herrar som oss lär hur man ska leva

Det börjar bli dags nu. Haha klockan är bara lite efter 10 men vi ska typ gå och sova. Eftersom det är fredag känns det faktiskt som en lättnad att göra det. Sanne har till och med somnat en gång redan. Imórgon blir det att gå upp kl 8 för mig eftersom jag har teater redan kl 10. Så det blir teater kl 10-14 och sen jobb 16-20. Mellan där ska jag träffa mamma och leta doppresent (och förhoppningsvis hitta en också...), köpa en mössa och kanske käka lunch. Vi hoppas också på att A är frisk imorgon så vi kan göra något på kvällen, jag är partytaggad. Godnatt folket, sov gott!

Ps, jag hoppas att jag jobbar med Mathilde imorgon btw.
Godnatt igen!



Kärlek
Postat av: Alexandra

party imorn?:D

2008-11-21 @ 23:34:52
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0