När en flicka blir så gammal att hon har fyllt 17 år

Glöm allt jag sa om att jobba idag haha, min chef smsade mig när jag påväg till teatern. Det stod något i stil med "Hejhopp! Idag ska vi bowla.." och jag blev överlycklig. Carin, världens snällaste, hade  tagit mitt pass så att jag kunde följa med mina kollegor (usch vad vuxet det där lät...) och bowla. Och vem tror ni va på topp? Fick 3 strike och typ 10 srärr (och nej jag vet inte vad det heter i plural!). Vi bowlade i 2 timmar och sen var jag typ död. Åkte in till stan, mötte bästaste på tunnelbanan innan vi gick till café 60. Dit kom Markus och Sanne också för att säga hej innan de åkte vidare hem till mig för att hämta sina saker. Meningen var att de båda skulle sova hos mig inatt men eftersom att jag ska upp tidigt och på dop imorgon och de hade planer på att sova länge, bangade båda. Men jag älskar dom ändå och jag skulle inte klara mig utan dom, helt klart! <3 Så när jag och A hade fikat klart började vi gå mot centralen och tack världen för att du är liten, vi träffade E mitt i stan. Stannade och pratade ett tag innan hon och hennes kompis skulle ut på krogen. Efterosm vi är små fick vi åka hem när dom gick ut. Ge mig min 18-års dag Gud!



Nu sitter vi hemma hos A och ska äta typ nått som hon är ute i köket och fixar :) Sedan blir det till att tillbringa kvällen här, min sista dag som inte gudmor.

Puss vänner, vi hörs imorgon!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0