Min storebror spådde besvär

Jag vet inte hur många av er som såg vad jag hade för status på facebook igår. Till er som missade det, jag hette

"Sofia Hökby Lundgren http://ienmage.blogg.se , tillägnad Douglas"

Jag hade ju gjort om min header! Det som står är sant, jag vill bli en superman som min bror. Imorse när jag loggade in där såg jag att han kommenterat min status och skrivit "med stor makt kommer stort ansvar". Jag kom på hur otroligt mycket jag älskar min bror och hur mycket jag faktiskt saknar honom. Det är ju inte så att han bor långt borta och jag inte har möjlighet att träffa honom, men sanningen är den att det aldrig lixom blir av. Jag känner mig som en dålig människa som aldrig tar intiativet att åka och träffa honom, han är ju trotsallt min bror. Hur kan det bli så att jag saknar honom så pass mycket med tanke på att han va den jag hatade mest när jag va liten? Eller kanske är det normalt? Vem hatar inte sin bror när man är liten?

Jag kom också på hur mycket han får se och höra när jag har honom som vän på facebook och när jag vet att han läser min blogg. Jag vet att han inte gillar det men han har själv varit i min sits och han var tusen gånger värre än vad jag är. Vad han än ser och tror vet jag att han alltid kommer finnas där för mig och hjälpa mig om  jag behöver. Han är min bror, min räddare i nöden. Jag älskar honom!



Jag minns den dan jag blev kär,
min storebror spådde besvär,
så skönt besvär.

Min bror och jag
vi har kramats av samma mamma.



Kärlek
Postat av: Storasyster yster

Puss lilla hjärtat.

2008-11-18 @ 21:09:32
Postat av: Sofia

Du läser syster!! :D

<3

2008-11-18 @ 21:27:11
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0