Lyssna åtminstone på mig

Som ni kanske märkt är rubrikerna på mina inlägg ibland lite annorlunda. Det är inte för att jag är hög eller något när jag skriver dom, bara så att ni vet. Jag går ju som sagt på Miniteatern där jag har gått i snart 8 år (kom jag fram till igår) och där spelar vi pjäser som visas världen över. West Side Story, Spelman på taket, Tolvshillingsoperan, Shakespearecollage, mfl. Kända pjäser med känd musik. Jag har sjungit så många låtar och sagt så många repliker i mitt liv så därför har jag bestämt att döpa mina inlägg till antingen låtrader eller någon replik. Alltid finns det något som passar in, vad man än skriver om. När jag skrev om henne döpte jag t.ex. inlägget till "För vad lever människan av?" från Tovshillingsoperan. En pjäs som handlar om vidriga människor. Mördare, parasiter, äcklel...you name it!

I might be a neard. Sorry..


Kärlek
Postat av: M

Fortsätt med det, så jag kan gissa vidare! ;P

2008-11-24 @ 10:46:47
Postat av: Sofia

Haha Malin, du kan bli min gissare! :D<3

2008-11-24 @ 11:54:08
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0