Lilla fågel blå

Mina naglar är rödmålade och jag väntar på att få åka och träna. Var som sagt hemma hela kvällen igår och somnade kl22. Vaknade när klockan ringde 09:00 imorse och hade utan tvekan kunnat sova längre! Så med 11 timmars sömn är jag nu rode för ett Bodypump-pass med Jennie i Farsta om en och en halv timme. Hoppas det blit jättejobbigt, för det behöver jag. Jag har så mycket inom mig just nu och med hård styrketräning får man ut det mesta.  Sedan blir det att säga hejdå till scuffarna på stationen eller något, gå i stan med A och hem och plugga. Appråpå A, hon verkade ha jätteroligt igår. Tack Gud för det! Vem behöver inte ha roligt om just hon? Bra val!

Jag vill ha nya skor och nya jeans.


Kärlek
Postat av: Alexandra

"hoppas det blir jättejobbigt" du är inte frisk :D

2008-11-16 @ 14:25:04
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0