Life's a bitch

Jag försöker och försöker men inte fan kommer jag någon vart! Någon som är väldigt bra på Kemi och som har Viktor Gribbe-kunskaper? Nej jag trodde väl det! Föresten, vi hade vattenpolo på idrotten idag och jag va så bra! Förutom att jag gjorde extremt snygga passningar, överlevde jag och det tar nästan priset! Jag va säker på att jag skulle dö redan innan och det blev knappast bättre av att jag hela tiden såg någon paniksimma imot mig med mördarblick och vassa naglar, samtidigt som jag och bollen trampade vatten och fick kallsupar. Men jag överlevde, trots att Max och Charlie dränkte mig. Nu är det kemin som dödar. Grattis Sofia, du har överlevt i  6 timmar, so far so good..

Och ja, jag gör allt för att slippa plugga..



Ingen


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0