Jag saknar B1 <3

Godmorgon. Usch det är lördag och jag gick upp 07:30. Det var verkligen inte roligt någonstans och jag mådde så dåligt, trots att jag var duktig igår. Gårkvällen spenderades delvis hemma i soffan, men också ute på promendad i Sweet Valley med Jenny. Gick hem till Jenny runt 22-tiden igårkväll och vi gick ut på en gång. Hon hade gjort varsin termos meg te och s åhade vi på oss massa varma kläder. Vi bara gick, satte oss på ett par bänkar, gick när med blev för kallt, bytte bänk, osv.. Det va så mysigt. Jag fick berätta allt. Och det var det skönaste, någon som bara lyssnade, någon helt utomstående. Så nu är det en till som vet och jag har sagt att det inte är något man behöver vara tyst om eftersom att alla ska få veta. Dessutom konstaterade jag att hon är död för oss så det spelar ingen roll vad som händer nu, det kommer inte röra oss i ryggen. Hon är inte längre en del i något som har med oss att göra. Så att alla får veta, eller att någon berättar är bara bra...sanningen ska fram, för rättvisans skull!

Nej, nu ska jag börja göra mig i ordning. Bussen går om 40 minuter och jag har inte ens börjat, Mini kallar..




Kärlek
Postat av: Jenny

<3

2008-11-08 @ 10:38:04

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0