Inget kan ändra på mig

Godmorgon på er, Hoppas ni sovit gott! Jag sov alldeles för lite känner jag, mina ögon vill däcka hela tiden. Jag är ganska avundsjuk på A som är ledig idag och får hur länge hon vill. Även mamma gick nyss och la sig igen, inte rättvist.
Ska i alla fall snart börja göra mig i ordning och sen palla mig iväg till skolan. Har svenska och matte på förmiddagen men måste klämma in en missad engelskalektion där också, hur det nu ska gå till..Och på eftermiddagen har vi case-tid och om jag förstod rätt ska vi infinna oss på något muséeum i gamla stan kl 15. När vi har slutat ska jag skynda mig till biblan på Medis eftersom jag inte hann det igår, innan jag träffar Felicia. Vi ska prata lite om allt. För ja, saker och ting har blivit värre. Det är en jävla lek på mellanstadienivå just nu. Tur att jag har A, annars hade jag inte klarat det här.



Jag hade tänkt att ha mina Cheap Monday idag! Vågar jag?



Kärlek
Postat av: felicia

du vågar :)

2008-11-18 @ 09:08:30
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0