If I could turn back time

Godmorgon hurrni, hoppas ni sovit gott. Redan nu känner jag på mig att min dag kommer bli bättre än gårdagen. Ska ta mig in till skolan så att jag är där vid 08:30, ha morgonsamling, lite Eget Arbete och sedan en lektion i idrottspsykologi. Den lektionen ska faktiskt bli intressant med tanke på min inställning till träning och min kroppsuppfattning kopplat till hur mycket jag tränar. Sen slutar jag kl 11. Bästaste A är sjuk idag och hurvida hon orkar och är vaken köper jag kanske med mig lunch och åker hem till henne, så att hon får lite sällskap. Plus att jag saknar henne.

Sedan i eftermiddag ska jag möta upp Markus och Sanne på centralen och ta dom hem till mig. Vad vi ska göra vet jag inte eftersom vi tydligen inte hittat någonstans att dra eller något. Så troligtvis blir det massa godis och lite film vilket jag nog behöver med tanke på hur mitt tillstånd de senaste helgerna varit. Och på söndag ska jag på Leas dop och bli hennes gudmor och bör då vara klar i huvudet.

Juste, vet ni? Jag vet att jag talar för både mig och Alexandra nu eftersom vi brukar säga hur söta folk är. Vi får anonyma kommentarer ibland (eller av sådanna vi inte känner) där de förklarar hur starka vi är och hur mycket vi måste fortsätta kämpa. För trots att hon är borta ur våra liv, är ju ärren både stora och djupa. Inte ens det bästa suddgummi kan sudda bort det vi känner, gentimot henne och gentimot andra. Som jag sa förut, det är era kommentarer och ert stöd som gör att vi orkar en dag till. Tack!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0