I try dadie, but it's hurt

Jag har försökt idag, hela dagen har varit ett enda stort försök! Försökt vara social, pigg och glad. Försökt inte somna tusen73 gånger och försökt plugga. Jag kan säga så mycket som att inget av försöken fungerade. Förutom när jag fick tillbaka fysikprovet. Jag har varit så tråkig, trött och arg/ledsen hela dagen. Somnat överallt, minst 3 gånger sedan jag kom hem. Och lyckats skriva knappt en halv sida av veckorapporten. Något som kommer gå jävligt bra istället är att lägga huvudet på kudden och däcka. Sedan lyckades jag byta namn på bilddagboken också och det känns jävligt bra!
Nu ska jag chilla ännu mer, skriva en rad eller två, ringa markus och gå och sova!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0