I can still recall

Efter mycket om och men, velande fram och tillbaka, blir det en lugn fredagskväll hemma. Jag och L skulle egentligen gått på bio men hon slutade så sent och mådde inte riktigt bra, så det fick bli var och en hemma hos sig istället. Visst kan det vara skönt att vara hemma också, speciellt om man är så trött som jag är just nu. Kommer visserligen få lite tråkigt ikväll men vad gör det? Alltid finns det något att göra, om inte annat har jag en grym hög med plugg bredvid mig just nu..

Imorgon blir det ett långpass på Mini. Min egen grupp kl 10-11:45 och sedan Lenas Lördag 12:30-14:00. Sedan har jag 2 timmars uppehåll innan jag börjar jobba, vilket jag gör 16-20. Efter det får vi se vad som händer. Kankse hade Jenny födelsedagsfest? Antingen det, eller så tar jag och L bion då istället..





Bjuder på en somrig sommarbild. Hårfärgen.

Nu tror jag att jag ska baka..


Kärlek
Postat av: Alexandra

finfint du gjort <3!

2008-11-07 @ 20:40:23
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0