Hon ska få så mycket ketchup hon vill

Jag läste (eller såg, jag kommer inte ihåg) att vår generation, framförallt tjejer, generellt kommer leva kortare än tidigare generationer. Och allt sägs bero på stress. Hur mycket och vad man ska tro på vet jag inte, men det måste ligga något i det med tanke på att jag är jävligt stressad just nu. Jag va tvungen att hoppa över mina eftermiddagslektioner idag eftersom jag alldeles strax ska åka och ta min andra Gardasil-spruta. Så jag kom i princip nyss hem. Klev innanför dörren för 25 minuter sen och har sedan dess både hunnit fixa mat och äta. Det kan verkligen inte vara bra. Efter sprutan måste jag vidare till Stadsbiblioteket och lämna en bok, plus låna minst två nya, innan jag därifrån går till Mini.



 


När jag är klar där ska Alexandra möta upp mig på st:eriksplan och följa med mig hem. VI ska laga middag och plugga lite eftersom att jag är själv hemma ikväll. Jag gillar Alexandra, hon är soulmate.

Btw, jag har varit så speedad idag!


Kärlek
Postat av: sanne

Sv: Jag veeet :o SÅ fin <3

2008-11-17 @ 18:09:15
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0