Höger arm, vänter arm och skaaka

Mina ben skakar, eller darrar rättare sagt. Dom är jättetrötta efter Bodypumpen! Jag som tränat pump i 1 år, jag brukar inte bli såhär trött, vad är felet? Har i alla fall kommit hem och ätit nu, dagen var lång som jag hade misstänkt. En tre-timmars föreläsning och tre andra lektioner, plus ett träningspass = Sofia blir väldigt trött! Och vädret hjälper inte alls till på traven. Eftersom jag både kommit hem, ätit och fixat lite återstår det inget annat än det jag lovat mig själv att göra idag. P-L-U-G-G-A. Speciellt eftersom vi ställt in med Emelie idag bara för pluggandets skull. Så nu ska det skrivas. Det blir nog till att börja med uppsatsen idag, kan åtminstonne skriva en sida om Nazityskland. Frågan är bara hur bra det kommer gå eftersom mormor knappt hör något och hon och mamma just nu hitter en halvmeter ifrån mig och löser korsord. Jag vill rymma...



Imorgon är det fredag! Har en lugn dag i skolan eftersom det är hälsodag. Ska ha yoga mellan kl 10-11, sen slutar jag. Funderar på att gå på spinning innan och komma lite tidigare till skolan så att jag hinner jobba lite där också. Efter skolan blir det i alla fall lite shopping för min del, ska köpa en tubtopp, lite smink och kanske ett par skor. 
Har ju fått lön..
 

Kärlek
Postat av: Emelie

Imorgon ska jag till stan också, ring när du är där hihi :D <3

2008-11-27 @ 20:21:49
URL: http://celebratelife.blogg.se/
Postat av: M

nej, nu är jag lost... vad är det för musikal?

2008-11-27 @ 23:16:32
Postat av: Sofia

Malin: 300! :D

2008-11-28 @ 05:30:31
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: M

hahah thats right jah! haha <33

2008-11-28 @ 20:25:54

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0