Godmoron Sverige

Har egentligen jättebråttom eftersom mamma och jag ska ta bussen som går om 20 minuter. Ska vara i skolan kl 08 idag, för att ha IUP-samtal. Jag bävar verkligen, mina resultat har blivit så mycket sämre och det vet mamma inte om. Efter skolan ska jag till frissan och färga utväxt samt klippa snelugg (väldigt kanske). Det beror på om A följer med eller inte, gör hon det har jag inge val haha. Innan A kommer till mig ska hon luncha med B, vilket jag tycker är jättebra. De behöver sin tid!


Föresten, såg att jag har fått ganska många besökare. Eller i alla fall för att vara jag. Eftersom att jag är nyfiken, vill ni berätta vilka ni är? :)

Ha en bra dag, med eller utan utvecklingssamtal!



Kärlek
Postat av: sanne

Sv: Men troligt Sofia, du är ju helt perfekt. <3

Haha, jag hatar IUP samtal (;

2008-11-13 @ 16:29:17
URL: http://sjakobsen.blogg.se/
Postat av: Cilla

haha jag är en av dina besökare ;D :)

puss på dig gumman <3

2008-11-13 @ 18:45:50

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0