Gästbloggniiiiing

wzuuuuuup?! Befinner mig just nu i schöööndal, fett skönt här namnet lever upp till ryktet. Sofia hoppar runt som kvinnan är high, vilket vi tyvärr inte är! hahah. Hon har en fin fin nya navelpiercing med en stjääärna! så sött så. vi käka swedish meatbolls med gluten-laktos-sak-pasta och mozarella! det var gott. vi skulle plugga. men det lät inte så lockande så vi sket i det totalt. det gör mig nada!

När jag kmr hem ska jag skicka lite bilder och filmer(!!!!) vi tagit nu, dvs Fias första största bästa videoblogg i historien! nej nu ska vi gå och röka på puuuuuuuuuuuuuuuuuss




*fett ironiskt inlägg* PUSS på rumpan! /Alexandra!

Kärlek
Postat av: felicia

åhh jag vill se stjärnan!

2008-11-17 @ 23:05:08
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0