Fysikalisk lycka?

Jag måste bara få berätta hur lycklig jag är! Vi fick tillbaka våra fysikprov idag och redan när vi fick veta att vi skulle det började ryktet om att Gabriella hade fått alla rätt att spridas. Jag visste ju att jag va körd eftersom att både jag och alla som känner mig vet att jag inte vet någonting om fysik över huvudtaget. Jag hänger inte med på lektionerna och kan inte jobba på egen hand. Jag vet knappt vad jordens gravitation är (9,28 eller 9,82?) och det bör man kunna och är i princip det första man lär sig. Dom i min grupp tror att jag är mer korkad än vad jag ser ut och Peter nästintill hatar mig. Så bra är jag på fysik. Gabriella fick tillbaka sitt prov först av alla, 20/20 G-poäng, 9/9 VG-poäng, 1/1 MVG-poäng, dvs alla rätt. Jag fick tillbaka mitt prov sist och Peter såg väldigt skeptisk ut. Jag började nästan gråta av lycka när jag såg att jag fått G! gränsen för G låg på 8 G-poäng och jag hade fått 9. Jag va i extas resten av lektionen.

Bussen stannade inte på Kubbegatan idag.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0