F'runderbart

Ibland önskar jag att jag va tjock för då skulle jag aldrig frysa. Kan det inte bara sluta snöa?! Det har snöat konstant sen i lördags och det verkar inte vilja sluta. Jag tror att de flesta faktiskt har fattat att det är kallt ute, att det är vinter och att Gud vill ha snö, så därför kan det bara sluta. Det va mysigt att ha mössa, vantar och halsduk i två dagar, sen tröttnade jag. Och den här hala marken, jag kommer ramla och bryta andra handleden, I svear!

Det där va dagens moral. Som ni kanske förståt har jag varit utomus idag. Kom nyss hem från A, där jag sov inatt. Vaknade och åkte nästan på en gång, har käkat och ska snart ta en dusch och göra mig i ordning. På dagens schema står det;

* Skola kl 13-16
* Spinning kl 17-17:45
* Hem och plugga kl hela kvällen

Typ...


Kärlek
Postat av: puppan/mathilda

... jag fryser aldri :P

2008-11-26 @ 18:08:41
URL: http://kinkasha.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0