Fredag

Nu när den omtalade labbrapporten är inne har man helt plötsligt massa andra saker som också ska in ganska snart. Näst på tur står Veckoprapporten som ska in på måndag, 1 A4 där vi ska förklara om vi behöver en stat och varför. Allt ska dessutom ses ur ett filosofiskt sätt och vi fick uppgiften igår. Och för att förstå filosofin måste jag läsa drygt 15 sidor till i filosofikompendiet. Det där är till på måndag, resten av veckan ska vi inte ens prata om.

Va bara i skolan ett par timmar idag, började 8:30 och slutade 10:30. Vid 11-tiden gick jag och mötte mamma vid Eriksdal där vi simmade en dryg halvtimme. Väl hemma va jag så sjukt hungrig att jag va tvungen att nästan slänga i mig mat, så nu är jag proppmätt. Nu ska jag börja med min veckorapport och sen måla naglarna och sen får vi se vad jag hittar på.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0