För vår skull tror jag vår värld kan bli lycklig ifall han är snäll och ung

Godmorgon! Jag sitter på A's golv just nu och det knns som att jag ska däcka av trötthet. Istället för att sova ska jag snart åka och möta mamma i solna centrum, som ska hämta upp mig innan vi åker till Täby. Jag känner på mig att dagen kommer varagrymt stressad eftersom jag ska hinna göra mig i ordning på någon timme hemma hos min syster, samtidigt som jag måste hjälpa till med diverse saker. Vi är ingen liten släkt, framförallt inte den på min systers mans sida. Jag tror att det är bjudet närmare 50 personer på dopet, chilenare helabunten. Och vi.

Men somsagt, jag blir gudmor idag. Till min egna lilla prinsessa!




Kärlek
Postat av: Emma "Miss Perfect"

nej vad gulligt :9

2008-11-23 @ 15:26:00
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0