Du borde ta och lära dig hur det kan gå

Haha så fort en dator kommer in i bilden när vi umgås blir det fight! Kanske inte fysiskt våld men nästintill psykiskt. "Du har redan suttit länge, datanörd", "gå och tvätta håret nu!!", "Du kommer så logga inom jag går.." ..and so on. Hela tiden. Vi blir sjukt tråkiga när vi kliver innanför dörren för då är det bara blogg och bilddagboken som gäller.

Men nu till annat, roligt istället! Vero Moda-clubbkvällen var jättenajs! Vi kom dit ca 10 minuer innan de öppnade och fick stå i en liten kö. Vi fick säga A's namn i dörren och sen gå in. När vi kom upp för rulltrappan fick vi dra varsin lott och sedan bjöds det på cider, frukt, och godis. Samtidigt som vi åt gick vi runt och tittade på kläderna. Det va 20% rabatt på allt. Det slutade med att vi köpte varsit skärp och A en klänning och jag en tröja. Vinsten på lotten (som vi såklart inte vann) va helt otrolig, jag hade så kunnat döda för den. Hon som vann fick en värdecheck på 1500 kronor och ett tillfälle med en personal shopper!! Jag tror inte hon själv riktigt fattade att hon hade vunnit...







Kvällen till ära hade A lånat sin brors systemkamera!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0