Me like

Så va även julafton över. Tråkigt men samtidigt skönt. Ingen mer stress och inget mer tjat om jultomten, i alla fall inte på minst 11 månader. Och nästa år kanske Ludde börjat inse hur mycket tomten faktiskt finns. Jag kan fortfarande inte släppa hur mycket julklappar som låg under vår gran, jag tror jag aldrig sett så många! Hälften var iofs till Ludde, men ändå. Blev riktigt nöjd med de klappar jag fick;

* Ralhp Lauren parfym, hudkräm och duschkräm av mamma
* Prision Break säsong 3 av mamma
* En dvd-spelare av mamma
* En tröja/klänning av syster
* Ett par örhängen av systers mans syster (haha)
* En spaweekend med mamma av pappa
*
Läppglans och en väska med nagelfix av Lexie (med mål att bli skillad och få fina naglar)

Hade en riktigt bra jul, hoppas ni hade det också!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0