La familia goes skansen<3

Mätt som en plätt (för en liten plutt). Kom alldeles nyss hem, jättenyss faktiskt. Det blev lite senare än jag trodde, eftersom la famlilia för det första skulle gå in till stan från skansen, och sen också sitta på Scandic Malmen och dricka vin och öl efteråt. Julbordet på Stora Gungan som det hette var över förväntan! Jättegod mat, dock inte så mycket vilket faktiskt bara va skönt. När vi tillslut kom till efterrätten insåg jag att det va tur att jag sparat mig lite till den. Det bordet bestod inte heller av speciellt mycket saker, men goda och fina va dom. Efterrättsbordet va bäst tror jag - Mintkyssar, kanderade mandlar, knäck, ischoklad, ris ála malta, marsipangrisar och ostkaka. Sedan hade de supergott te också, Lakrits och Citron. Min far och mor bjöd även min på en Xider Winter.  Den va faashion måste jag säga, den innehöll glitter!!



Jag kom också på hur mycket jag älskar min famlij och hur mycket jag saknat mina syskon! Om ni ser det här, vilket jag vet att ni gör, vill jag att ni ska veta att jag älskar er till tusen! <3


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0