making us famous

Jag tror inte det undgått någon vad det är för dag imorgon. Och jag tror inte heller många har för avsikt att tillbringa den hemma.  Vår nyårsafton börjar tidigt imorgon, åker hemifrån redan vid 12 imorgon. Kvällen firas till en början hemma hos Annika på odenplan (eller ja, i hennes mammas mosters lägenhet) med middag. Ska bli så kul att vara med tjejerna i skolan igen, har verkligen saknat alla. Men såklart tar jag med mig min andra halva. Vi börjar som sagt med middag, som tydligen ska vara en överraskning. Efter några timmars middag och lite så (hehe) är planerna att dra till Älvsjö för fest vid 12 slaget.



Nyåret kommer bli bäst på alla sätt och vis! <33


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0