Time goes by

Jag har varit på ett nostalgihumör de senaste dagarna - tittat på gamla bilder, lyssnat på musik från sommaren 06/07, tittat på filmer jag älskade förut osv. Visst är det jättemysigt och jag har insett att jag haft ett bra liv med en jättebra uppfostran. Men minnen kommer fram hela tiden. 

♥ Hela 05-07 - Sjöbergskatiden! Kan inte beskrivas med ord!

♥ Sommaren 06 - Språkresan i Torquay! Varför har jag inte hållt kontakten med Sara, Rebecca, Linn och Linnéa?

♥ Sommaren 07 - Den bästa i mitt liv! Första Scuf-lägret, människorna som kom att förändra mitt liv! Varför har jag inte uppskattat dom på riktigt förns nu? Och de hemska minnerna från den hösten och våren 08, fyfan för dom..

♥ Sommaren 08 - Turkiet med Mamma och Markus, bästa någonsin!! Varför har jag inte berättat för Markus hur mycket jag älskar honom och saknar honom? Och varför låter jag inte min mamma få veta att jag älskar henne mest ihela världen?

♥  Och så nu, Hösten/Vintern 08 - Jag tror ni alla vet vad jag pratar om, det är dom här minnena som gör mest ont. Ibland inser jag hur försvarslösa vi är och har varit. Smärtan vi fått stå ut med när allt var en sanning, så mycket som vi gjort och velat göra. Den ångesten som rört sig i mitt huvud för att jag inte kunnat göra mer än vad jag gjorde. Det äcklet jag kände över mig själv efter jag varit ledsen/klagat över något helt annat. De nätter jag legat sömnlös för att fundera ut något som kanske kunde hjälpa. Den oro jag gett Markus och Mamma varje gång jag gått utanför dörren, de gånger jag gråtit med henne för att allt va åt helvete. Och det enorma hat jag kände den dagen vi tillsammans kom på hennes vidriga spel. Hatet riktat mot mig som gått på allt och inte tidigare kunna berätta att det inte var sant för Alexandra, för att jag inte visste.



Den enorma kärlek jag känner för Alexandra, det hon gjort för mig och det jag hoppas jag gjort för henne. Hatet mot henne har gett oss kärleken. Jag kommer alltid finnas och kommer alltid vilja finnas hos dig älskling, och du; I can't see the day I won't catch you when you fall!


Kärlek
Postat av: Perfektion by Emma

- Hej söt. Nu är jag tillbaka i ny färg och form!

2008-12-10 @ 15:25:12
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: baron

älska sjöbergska-tiden <3

och älska dig (: <33

2008-12-10 @ 16:09:49
Postat av: Alexandra

min finaste<33 älskar dig

2008-12-10 @ 19:00:45
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Bara en fråga, vad är ett Scuf-läger? ;)

2008-12-10 @ 20:59:26
Postat av: Sofia

Rasmus: Haha ett ungdomsläger ^^

2008-12-10 @ 21:03:53
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: felicia

hahahaha scuf-läger<333

2008-12-10 @ 22:43:35
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Jaha (I) Låter intressant.. aldrig hört talas om det :S

2008-12-11 @ 16:57:44

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0