Najs

Jag håller på få en tand! Det är lite coolt om jag ska vara ärlig, men det gör ont. Den började komma igår på jobbet och nu gör det bara jätteont. Det försvann igårkväll haha, dock har det kommit tillbaka nu. Jag tror jag har nämnt det redan men kvällen igår va jättenajs och det va jättedrag, vilket känns nu. Som sagt hade vi ingen kamera med oss så det blev inga bilder. Anledningen till att vi inte hade det är ganska betydade, men det är inget jag tar här. Najs va det i vilket fall som helst! Nu har jag precis kommit hem och ska käka lite om det går. Sen vid halv 8 ska vi sätta på Mamma Mia och titta lite, blir nog sängen ganska tidigt idag.

Nu hade jag tänkt vara lite olaglig en stund innan filmdags!




Kärlek
Postat av: sunniva

vad jobbar du med? :)

2008-12-23 @ 13:24:13
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0