Alanya baby!

Jag är lite smått irriterad. Eller nej, arg. Typ jättearg. För det första är jag sjukt trött på den värld vi lever i och de falska människor som springer runt och leker att de har sympati för en, när de egentligen bara njuter av att se andra lida. För det andra förstår jag inte hur vissa inte ens försöker lyssna på vad man har att säga. Och för det tredje är jag jävligt less på att vara liten. Liten till kroppen och liten till åldern. Det finns så mycket jag skulle vilja göra men som inte går, pga att jag inte fylla 18 än. Imorgon är det 9 månader kvar, en hel jävla graviditet! Vi har dessutom planer på att åka utomlands i sommar, för vissa blir det inga problem eftersom dom är 18. För mig blir det det, jag har inte så mycket att säga till om själv eftersom jag bara är 17 fortfarande även i sommar.



Ser det inte väldigt najs ut? Jag vill dra dit nu. 2 veckor skulle sitta perfekt! Jag hoppas min mamma eller pappa ser det här, för jag vet att dom läser. Och kan förstå att jag klarar det, att jag är inte liten längre.


Kärlek
Postat av: Mila

det är as härligt där! vart där 3 gånger ;D

2008-12-01 @ 22:10:44
Postat av: Sofia

Mila: Jag älskar Turkiet! Har varit i Alanya 1 gång och Side 1 gång, mysigt!

2008-12-01 @ 22:13:28
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: anonym

"det året man fyller arton är det året man räknas som arton"

- sagt av min mamma



säg det till din mor.

2008-12-05 @ 22:07:05

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0