Tomtar och pepparkakor

Hej på er! Sitter nu dödstrött vid köksbordet hemma hos min syster i Täby. Har knappt fattat att det är julafton om bara en knapp timme. Helt sjukt, det känns som att det va sommar nyss. Jag tror aldrig jag förstod att det någonsin blev vinter. Jag och mamma kom hit någon gång runt halv 8 och sen dess har vi bara tagit det lungt. Jag har insett att jag inte är frisk eftersom jag fortfarande mår lite dåligt, på ett konstigt sätt. Har ont i hela kroppen och feber. Jag tror att det beror på att jag håller på få en visdomstand och precis som bebisar får även jag feber av det. Som tur är består det här hemmet av två syskonbarn, en på drygt 3 år och en på 5 månader och ni vet ju i vilken ålder man får sina första tänder! Jag fick alltså låna lite av Leas bedövningskräm hon får nu när hennes tänder kommer. Jag kände mig riktigt löjlig, men det hjälpte i alla fall.

Mina små älsklingssnuttar <3

Som sagt, julafton närmar sig och om jag ska vara ärlig är det inget som jag längtar superdupermycket till. Eller jo egentligen gör jag väl det, men det är inget jag vill erkänna. Vilket jag nu gjort. Ibland är jag smart..
Godnatt <3


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0