Lördags(inte)ångest

Gårdagen var riktigt lyckad, eller vad säger du babe? Vi träffade massa folk och hade det jättenajs. Det går lixom inte att förklara men vi hade det bara allmänt trevligt och när vi kom hem va vi överens om att kvällen hade varit superlyckad! Vi kom också fram till att människor på pendeltåg är jävligt roliga haha. Tyvärr blev det inga bilder eftersom vi inte hade kameran med oss. Vi kom till solna runt 3-tiden och somnade runt 4 och sen gick jag upp vid kl 10 och åkte hem eftersom jag ska jobba idag. Vet inte rikigt hur det ska gå eftersom jag är så trött, får hoppas på att jag jobbar med någon som livar upp stämningen lite. Typ Mathilde! Emily är ledig så hon jobbar inte. Men Mathilde skulle va bra, då kommer jag iaf hålla mig vaken och skratta lite.


Nu blir det snart dusch och smink och lite så, sen ner till centrum med mamma och köpa julgran. Imorgon när jag kommer hem blir det knäckkokning och kanske julgransklädning, julen närmar sig och jag har mina aningar om vad som ligger i mina tre kartonger märkta med "God Jul Sofia önskar Mamma".


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0